loading...
دانلود آهنگ دانلود موزیک ویدیو دانلود سریال دانلود فیلم
my2music بازدید : 52 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و شاد مصطفی تفتیش به نام سحر +متن آهنگ

Download New Music Mostafa Taftish – Sahar + text Music


تویی اون دختری که همش بودم عاشقش

دل من خوب میدونه فقط تویی لایقش

تویی اون دختری که فقط با من میمونه

دل نمیده به هیچکسی قدر منو میدونه

سحر سحر عشق منه میخوام همه بدونن

متن اهنگ سحر مصطفی تفتیش

تویی اون دختری که همش بودم عاشقش

دل من خوب میدونه فقط تویی لایقش

تویی اون دختری که فقط با من میمونه

دل نمیده به هیچکسی قدر منو میدونه

سحر سحر عشق منه میخوام همه بدونن

سحر خانوم وجودمه تو قلب من میمونه

سحر سحر یار منه اینو خودش میدونه

سحر که از در تو میای چشام به در میمونه

تکست آهنگ سحر مصطفی تفتیش

تویی اون دختری که دست میذاری تو دستم

بهم میگی عاشقمی فقط مال تو هستم

تو که از در تو میای بهت میگم عزیزم

بهت میگم تو جونمی دل به دل تو بستم

سحر سحر عشق منه چشم به غریبه بسته

سحر سحر یار منه به قلب من نشسته

سحر سحر یار منه اینو خودش میدونه

سحر که از در تو میای چشام به در میمونه

سحر سحر عشق منه میخوام همه بدونن

سحر خانوم وجودمه تو قلب من میمونه

سحر سحر یار منه اینو خودش میدونه

سحر که از در تو میای چشام به در میمونه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  •  لیست آلبوم ها

    الف

    ب

    بنیامین بهادری

    پ

    ت

    ث

    ج

    چ

    ح

    خ

    د

    ذ

    ر

    ز

    ژ

    س

    ش

    ص

    ض

    ط

    ظ

    ع

    علی بابا

    غ

    ف

    ق

    ک

    گ

    ل

    م

    ن

    و

    ه

    ی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 103
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 8,670
  • بازدید کلی : 54,439
  • سریال های در حال پخش

    سریال زیبای teen wolf

    سریال زیبای Under the Dome

    سریال زیبای Defiance